Çarşamba, Mart 14, 2007

İnternetin sunduğu alternatif reklam yöntemleri: The Pirelli Film

Artık günümüzün reklam anlayışı klasik görsel ve yazılı medyayı kullanmanın çok ötesine geçmiş durumda. Alternatif reklam yöntemlerinde artık oldukça ustalaşan şirketlerden biri de Pirelli. Pirelli bu işi o kadar güzel kavramıştır ki, bu gün dünya üzerinde bir çok kişi tarafından bilinen pirelli takvimleri ciddi bir fenomen olmuştur. Bir çok kişi "acaba bu yıl hangi ünlü model pirelli kızı olacak" diye beklemektedir. Tabii bu işten hiç şüphesiz en çok kazanan da pirelli olmaktadır. Şimdi aşağıda Pirelli'nin bu konuda denediği farklı bir proje var: Bir senaryosu olan, bir cast ı olan, kısa metraj film kıvamında çekilmiş 2 reklam filmi. Pirelli üstelik bu filmleri kendi bünyesinde kendi şirketi olan Pirelli Film'e yaptırmakta. Bu filmler tamamen internet üzerinden yayılıyor. İnternetin bu yöndeki gücünü gören ilk firma BMW idi. İnternetin broadcast imkanları arttıkça sanırım buna benzer bi çok değişik çalışmayı göreceğiz.
BMW bu konuda reklam yapma geleneğini hala sürdürüyor. Bu filmler hem de hiç yabana atılacak cinsten değil, yönetmenliği John Woo gibi isimlerin yaptığı filmler bunlar. John Woo, Mission Impossible 2'yi çeken yönetmendir desem heralde bu filmleri izlemeden önce ışıkları kapatıp patlamış mısırlarımızı da elimize almak sanırım çok garipsenmeyecektir....


Hiç yorum yok: